lørdag 24. juli 2010

Som tiden går...

Jeg er her og jeg kreerer, men ikke flink nok til å blogge resultatene nei *kremt* Mye av tiden går til konfirmasjonsforberedelser nå. Har brettet 50 servietter til skjorter, klipt til slips som bordkort på disse skortene og stanset ut navnene på ale gjestene til disse. Hittil er 12 kubbelys dekorert med kartong, blomster og metallpynt - så litt har det vært å pusle med.. he he
Har igjen 6 lys til + noen detaljer og ymse, men det begynner å lande ;o) Nå skal jeg ha 2 uker ferie med vandring i fjellheimen - rekreasjon!
Her er noen smakebiter av hva jeg har laget i det siste. Og 2 av mine kort (self ikke disse..) er blitt publisert i august utgaven av Ett Trykk :o)







2 kommentarer:

Marianne-db sa...

Heisann! Fant deg i siste nummer av Ett Trykk og måtte ta en tur innom bloggen din, da jeg også bor i Blystadlia! Så utrulig masse fint du lager!

Gry sa...

Så koselig at du liker det jeg lager :o) Nå er det ferietid og ganske stille fra denne kanten, men det går jo (dessverre på en måte..) mot høst og mye innetid :o) Og tid til mer hobbylering! Du får si hei om du treffer meg ute her oppe da ;o)